دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید محمد رضا هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان گفت:آموزش یکی از اصول بسیار مهم در پدافند غیرعامل است، لذا باید این امر در سطح مدارس، محله ها و خانواده ها به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در محل سالن اجتماعات دبیرستان رحمت الله قدس سمنان گفت: هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشته و از اقدام پدافندی کشور در خنثی سازی حمله و انهدام موشک ها در آسمان باید تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: ملاک و معیار ما در حوزه پدافند غیرعامل تاکیدات مقام معظم رهبری است، پدافند غیرعامل، اقدام غیرنظامی و به دنبال کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در سطح استان سمنان با توجه به حساسیت های موجود، در حوزه های مختلف و ابعاد و لایه های متعدد پدافند غیرعامل، اقدامات بسیار ارزنده و موفقی تاکنون صورت گرفته است.

وی بیان داشت: ما در حال حاضر آمادگی داریم تا مانور فعالیت خبازی ها با سوخت دوم در شرایط و موارد اضطرار را در سطح استان به مرحله اجرا دربیاوریم.

استاندار سمنان گفت: بحث پایش تصویری و خودمراقبتی از دیگر مواردی است که در حوزه پدافند غیرعامل حائز اهمیت بوده و به صورت جدی در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha